Запитання – відповіді

  • Що ми пропонуємо?

    Ми пропонуємо коротко- та середньотермінове проживання у Львові в наших подобових квартирах та хостелі. Всі об’єкти представлені на нашому сайті є реальними, відповідають опису та фотографіям і обладнанні всім необхідним, щоб Ви почували себе як вдома. Кожен об’єкт проживання має свого адміністратора, який допоможе забронювати житло, надасть відповіді на всі запитання, зустріне, поселить та виселить.

     

  • Чи можна подивитись квартиру перед бронюванням?

    На жаль, Гість не може заздалегідь подивитись на обрану квартиру, окрім як на нашому сайті – тому що в цей час там можуть проживати інші гості і буде некоректно заходити туди (як виняток, в попередньо узгоджений час при бронюванні від 7днів).

     

  • Як забронювати?

    Щоб забронювати житло подобово у Львові необхідно зателефонувати нам, відправити запит на бронювання через форму на сайті або листа, а також здійснити бронювання через вказані внизу кожного об’єкта сайти-посередники (Booking.com, Airbnb.com). Для максимально швидкого бронювання просимо подавати наступну інформацію:

  • прізвище та ім’я Гостя;

  • дата заїзду та дату виїзду;

  • кількість проживаючих, необхідну кількість місць;

  • свій діючий номер телефону та мейл;

  • побажання щодо раннього заїзду чи пізнього виїзду, додаткових місць, особисті потреби та інше.

    З Вами зв’яжеться адміністратор квартири для уточнення наявності житла на вказані дати, узгодженні вартості та деталей оплати та заїзду-виїзду.

 

  • Передплата.

    Для гарантованого бронювання погодженої квартири на вказані дати Вам необхідно сплатити ПЕРЕДПЛАТУ у розмірі однієї доби проживання, але не менше 25% від всієї вартості проживання. Увага! При відміні броні менше, ніж за 14 днів, чи незаїзді передплата НЕ повертається. Бронювання стає ДІЙСНИМ лише після отримання передплати в узгоджені терміни.

    Передплату за обрану подобову квартиру у Львові чи хостел можна здійснити на розрахунковий рахунок підприємця, на картку, готівкою, оплативши карткою VISA/MasterCard через систему онлайн платежів  на нашому сайті (вказавши присвоєний адміністратором номер бронювання та узгоджену суму).

 

  •  Оплата проживання. Застава. Заселення та виселення.

    Заселення – з 12-13:00 до 22:00 (кожний об’єкт має свій прописаний час заселення та виселення).

    Виселення – до 11:00 наступного дня.

    Розрахунковий час – 11:00.

    При заселенні гість відразу оплачує залишкову вартість проживання та вносить ЗАСТАВУ (стосується лише квартир, не хостелу), як гарантію збереження майна та дотримання Правил проживання (застава повертається при виселенні після перевірки Адміністратором цілісності майна та дотримання правил). Розмір застави залежить від обраної квартири і також вказується адміністратором при бронюванні (від  500грн). По деяких квартирах застава може не вимагатись.

  •  Порядок заселення.

    При заселенні Гість повинен пред’явити документ, що посвідчує особу (паспорт, закордонний паспорт, водійські права), а Адміністратор має право зробити фотоскан цього документа. Після цього проводиться ознайомлення з правилами проживання, укладається двосторонній договір, проводиться розрахунок та внесення застави, інструктаж по користуванні квартирою, надаються ключі.

  •  Порядок виселення.

    Виселення здійснюється у вказаний гостем час в межах розрахункового часу. Якщо час змінюється, прохання попереджати про це адміністратора завчасно. В квартиру приїжджає Адміністратор для прийому квартири, кінцевого розрахунку та повернення застави.

  •  Раннє заселення.

    Безкоштовне раннє заселення з 7:00 до 12-13:00 можливе якщо квартира вільна попередню добу, про що буде відомо лише в день перед заїздом гостя. Якщо Вам гарантовано потрібно заселитись з 7:00 до 12-13:00 то таке можливе при оплаті повної вартості попередньої доби, бо квартира буде зарезервована за гостем попередню добу.

  •  Нічне заселення.

    Якщо Вам потрібно заселитись в період з 22:00 до 7:00, то таке можливе при додатковій оплаті 200грн, а також повній оплаті поточної доби проживання. Опція нічного заселення завчасно обговорюється з адміністратором даного об’єкту і є можливою не для всіх квартир.

  • Пізнє виселення.

    Якщо Вам потрібно залишитись в квартирі після 11:00, то таке можливе при оплаті повної вартості доби. Опція пізнього виселення завчасно обговорюється з адміністратором даного об’єкту і не завжди є можливою.

  • Дострокове виселення.

    При достроковому виселенні кошти НЕ повертаються.

    Увага! Рішення про можливість Раннього і Нічного заселення, Пізнього виселення, а також про плату за це, приймає Адміністратор в залежності від текучої зайнятості та попиту на квартиру.

  • Продовження терміну проживання.

    При бажанні продовжити термін проживання Гостеві необхідно повідомити про це Адміністратора якнайшвидше, і, при можливості, проживання буде продовжене в цій же квартирі, або будуть запропоновані інші варіанти з наших чи партнерських об’єктів.

  • Права гостя.

    Використовувати квартиру з метою проживання в ній.

Користуватись меблями, побутовою технікою, предметами інтер’єру, чистою білизною.

Користуватись телебаченням та інтернетом з Wi-Fi.

При довгостроковому проживанні прибирання квартири і заміна білизни безкоштовна кожні 7 днів.

Прибирання квартири і заміна білизни за потреби гостя – за додаткову плату.

Оплачувати лише за проживання та за використані енергоресурси по лічильнику по державному тарифу(на деяких квартирах).

Отримання документів на проживання: касовий чек, копії установчих документів.

  • Обов’язки гостя.

Проживати в квартирі в кількості людей задекларованій при бронюванні. Якщо в квартирі проживає більше людей, адміністратор має право виселити всіх проживаючих без повернення коштів та застави.

Дотримуватися правил пожежної безпеки: не залишати без нагляду включені газові та електроплити, електронагрівальні прибори; палити лише в спеціально відведених місцях за межами квартири та будинку.

Виходячи з квартири виключати електроприлади і освітлення.

При виявленні несправностей в побутовій техніці і майні квартири негайно повідомляти про це адміністратора.

Під час проживання дотримуватись правил проживання. При недотриманні правил проживання договір розривається, оплачені кошти не повертаються, гість виселяється з квартири, а у випадку пошкодження майна гість відшкодовує завдані збитки.